Wiiiiiiii!!

VET NI VAD BEBO SKA FÅ I JULKLAPP?! :D  - pappa marjanovic accepterdade! haha.. trodde inte att det skulle gå aså! så glad jag är nu (A) men jag kan inte avslöja mer... måste ju vara lite hemlis för baby. fortsättning följer ;)

<3



Idag pallade jag inte vara med på idrotten, vilket inte Linn heller gjorde, så vi fick gå till maxi istället :P haha o linn med högklackat! Jag har faktiskt vara med på ALLA idrottslektioner denna terminen - så eftersom jag kände mig så trött idag så blev det inte så. Annars älskar jag idrotten i skolan, får alltid gör roliga&nya grejer, till skillnad mot högstadiet... Dock så ska vår lärare ha barn, fast det är inte officiellt än (schhhh!) Så åt jag lunch med pappa på rejmes idag, det var faktiskt supergott! Kunde man inte tro.
Efter skolan drog jag hem & sen till pavle :) ännu en mysdag faktiskt! Skönt o ta det lugnt två dagar när man inte setts på så länge! Vi spelade xbox - ett skitroligt spel! :D annars brukar jag vara väääldigt kräsen när det gäller tv-spel men det här gick hem hos mig! Kommer nog spelas en del framöver (A) iaf tills katten kommer :$
Kom hem för en stund sen & tänkte ha lite own time. Härligt!

Förresten så träffade jag på jenny & andré idag när jag väntade på bussen till p. OCH GERDA MED!! Jag och Jenny bestämde att vi ska julshoppa (julklappar)  tillsammans. Det gjorde vi alltid när vi var mindre, & så slog vi in alla presenterna tillsammans med rött lack, 5 lager papper och alldeles för mycket snöre. Lite nostalgiskt!
Det ser vi fram emot!

Trevlig helg! Bara 6 veckor kvar innan jullovet nu! Tiden går snabbt som tusan!
/Sara

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hoppas du menar jullovet =P du har skrivit höstlovet. Och jag måste tjata om en sak igen... svenskan Sara?!? Vi skickade inte in den idag heller? Det börjar dröja för länge nu? Gillar inte det "/

2008-11-07 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0