Kisemise

Visst, jag skulle sova.. Hade stängt av datorn och allt, men jag kom o tänka på vad jag & p pratade om innan idag, hihi.
Vi både vill ha en liten kise, (har båda haft när vi var små, hos pappa för min del) så planen är att ha en hemma hos pavle. Mamma skulle aldrig acceptera en katt i sitt hem så det är inte lönt  (även om jag helst skulle vilja ha den här isf) ;b  därför har vi  riktat in oss på att försöka övertala mr. marjanovic, får se hur det går.. Men åååh, vill ge älskling i julklapp & vet precis mer vad jag skulle köpa :* i would love to. Får såna pirr i magen när jag tänker på det. Haha, aså jag vet. Det är inte ens bestämt och bli säkert inte av ändå.. men drömma kan man ju (a)

Var inne på blocket & hittade några riktigt söta misar! Vill helst ha en sån där spräcklig, bara kolla den i mitten på bilden upp till vänster!! - Åååh vad söt!! Mitt hjärta smälter för de här små bebisarna. Om inte en spräcklig, så kanske en grå, fint grå, en sån där liten ullig boll, ni vet? Svarta katter är ju så himla fina också, men eftersom katten vi hade när jag var liten, var av den färgen, känns det spännande med något annat!  Siameskatter är ju också fina, deras blåa ögon är så vackra. Bondkatten är nog ändå favoriten ;d eller en blandning kanske? -OKEJ! Nu ska vi inte bygga upp massa förväntningar här, men som sagt, drömma kan man :)





Utdrag ur vår diskussion om katter:
S: Men den ska ju vara min också även om den bor hos dig! Din familj måste veta att det är jag som är mamma till den!
P: Men Sara för fan, vi kommer ju inte vara mamma&pappa till den.
S: JO, de klart :$
P: Men aså, klart de i min familj också måste få klappa den o så?
S: Jo... Klappa kan de ju, men bara jag kan gosa med den när jag vill (A) de måste veta att jag är mamma, för jag blir ju tvungen att ta hand om min bebis när jag kommer dit...
 
Hahaha, o så fortsatte det...

Får inte killar lite moderskänslor? LITE i alla fall?

NU måste jag iaf sova! Har vart trött sen kl 8. Hahah, börjar fan bli old...



Kommentarer
Postat av: Maria

Guud Sara ! vill med ha en katt, sjukt mycket ! En liten långhårig fluffboll att mysa med nu när det är så kallt ;O åååh, avundsjuk ! Om bara jag hade kunnat overtala Kenan att köpa katt men då låter det mer :

- Nej för faaan, inte en KATT ! Rhino (Kenans systers rottweiler) kommer ju äta upp den till frukost!



:(

2008-11-07 @ 17:01:30
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahaha jag dör

2008-11-10 @ 10:01:04
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0