Hoppsan!!

Fick in min lön för två veckor sen och tänkte att jag skulle föra över 2-3000 till sparkontot, gjorde inte det direkt utan tänkte "de e luuuugnt".. tills jag skulle köpa en mascara och upptäckte vad som hänt.. 27 kr kvar, hm.. bra jobbat eller nåt Sara? Grejen är den att det är faktiskt inte likt mig. Brukar vara bra på att spara och inte slösa på massa onödigt även om jag unnar mig själv en del, haha. MEN HEY!! Jag har ingen ångest för när jag tänker efter så har den största delen av de pengarna gått till saker jag behövt och verkligen velat ha! Och man måste faktiskt leva också, så det gör inget att hälften av de har gått till lunchbuffe, kaffe, drinkar o så.. Hade ju trevligt som fan under tiden HIHIHIHI












Har fått seriösa shopping-problem!! Haha asså i SMÅLANDSSTENAR förra veckan gick jag in i minsta konsum och lyckades ändå shoppa för 200 spänn.. inte på mat då alltså. Haha helt sanslöst. Kläder o smycken kan man ju aldrig heller få för mkt av ♥

SLÖÖÖÖÖÖÖÖSA ♥ new life

såååja. nu har jag lyckats få ihop ett till helt meningslöst blogginlägg LOVEE IT puss ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0