Det rullar på

Linne från VILA&kofta från Gina

Vardagen har kommit igång lite mer, men jag känner mig nästan ledig fortfarande! Det är såå skönt att jobba istället för att gå i skolan. Dessutom jobbar jag med något som jag verkligen tycker är roligt! I måndags började jag en kurs i engelska på Halmstad Högskola, tycker det verkar mycket lärosikt&roligt. Har min första riktiga föreläsning imorgon.

Bilderna är ifrån måndags när jag & Glendita var barnvakter till hennes brorsdotter, flickan sov i och för sig hela tiden från att jag kom dit, men ändå^^ haha. Annars har jag umgåtts mycket med mina vänner och lever livet för fullt just nu :))

Sofia har flyttat till Paris & Linnéa till Helsjön, försöker ändå hålla kontakten så bra som möjligt med mina tjejer!!

Nu kommer snart min nästa kund, måse kila!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG SAKNAR DIG!!! Kanske går för sig att ringa hem till dig typ imorgon? Puss (SVARA I DIN HEMTELEFON!!)

2010-09-01 @ 23:48:05
URL: http://soofiiac.blogg.se/
Postat av: GLEN

HAHAHAH, vi är så grymma! Sista bilden är bäst! Och den bilden vi tog idag ! hahahaha kan inte sluta skratta :)

2010-09-02 @ 04:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0