Vad är det jag ska göra då?

Som ni säkert har förstått så ska jag ju ge mig iväg härifrån ett tag. Det jag ska göra är att gå en Reseledarutbildning i Spanien, Lloret de mar - 8 mil från Barcelona. Den är 1 månad lång och jag åker den 10 november och är hemma den 13 december igen. Jag behöver bryta lite mönster och göra något eget. Detta är dessutom något jag har velat till och från sedan jag var 12 år.

Ärligt talat så har jag rätt mycket ångest över detta. Jag ska lämna familj, vänner, mitt hem och Halmstad. För er låter det säkert hur simpelt som helst, det handlar bara om en månad. Det som skrämmer mig mest är de efterföljande momenten, att jag då förväntas åka iväg en hel säsong och vara borta härifrån ännu mer. Jag försöker lugna mig med att det är verkligen bara denna månaden och sedan tar jag nästa steg när jag kommer hem!
Nu låter det kanske lite värre än vad det är - självklart ser jag fram emot det också. Jag kommer lära mig mycket om mig själv, få nya infallsvinklar på saker&ting, få nya vänner och framförallt en STOR erfarenhet! Jag är dum om jag tackar nej till denna chansen.

De som anordnar utbildningen heter Service & Co. och det verkar vara ett bra och seriöst företag. Jag lägger upp en länk här, så kan den som vill kika :) Själva utbildningen börjar den 14 november, men min pappa ska följa med mig ner den 10e, sen flyger han vidare till Argentina på semester. Känns jätteskönt att jag blir lite installerad innan jag dumpas av i friheten för en månad, haha.

Service & Co.'s hemsida!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hejsan :)

Vad hittar du på ikv :)?

'

btw vad tycker du om dagens låt ?Duffy ?

2010-11-01 @ 22:12:42
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0