One day left

Jaha, efter en dag fylld av ganska mycket stress sitter jag här och tar det lite lugnt.
Packningen börjar ta sig, jag har tvättat det som ska tvättas, kamera & mp3 ligger på laddning och nu planerar jag bara lite inför morgndagen.
Träffade Maria idag o myste på Hello och gick lite ärenden :) haft ett långt samtal på tele med min älskade paris girl och imon står det bland annat jamil, linn & telesamtal med min usa girl på schemat!
Ska även inhandla de sista sakerna, fixa packningen och färga håret en gång till innan jag drar. Idag klippte jag mig också förresten, så nu är håret fräscht!

Dagens humör
Pirrigt, ångest, sentimental, förvirrad, spänd.
Det kommer bli bättre när jag väl kommit iväg. Jag är bara ovan vid tanken på vad som komma skall. Har aldrig lämnat min mamma såhär länge!!





it's only just a dream? ♥

Kommentarer
Postat av: maria

mysig fika hade vi :) hoppas håret blev bra sen? :) <3

2010-11-10 @ 19:17:34
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0