Fix& don innan avresa

Heey! Ännu en helg är nästan slut och har passerat lika fort som vanligt. Denna helgen var dessutom min sista hemma i Sverige på 5 veckor. Nu återstår det 1, 2, 3 dagar hemma om man räknar med idag.

Börjar just nu känna mig väldigt stressad, för jag har i princip inte fixat något alls inför resan, mer än att försöka tänka ut vad som ska tas med och förbereda mig mentalt. Vill ju dessutom försöka hinna träffa alla innan jag åker.

HERREGUD NU BÖRJAR JAG FÅ LITE PANIK!! Måste skriva en packningslista, man vill ju inte glömma något!! Det roliga är att man bara får ha med sig 20 kg och vi snackar en månad! Jag vill ju gärna ha med mig både en hel del ombyten, åtminstone ett par olika skor, några jackor, väskor och allt sådant. Bara det lär väga en hel del.

Idag ska jag umgås med min mami. Tror vi ska ut till Eurostop så jag kan klippa mig och sedan ska vi fika & gå på bio eller något liknande.

Nehe, dags att sätta igång här med allt som ska göras!


Såhär ruskigt har det varit i Halmstad den senaste tiden för det mesta.. Detta var i tisdags när jag och Linnéa satt ute i spöregn, hahaha - galna är vi ja. Hoppas på lite varmare klimat i Spanien :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0