Urinvägsinfektion..

.. är inte så trevligt. Har hållt på lite smått i två dagar, men imorse var det kört. Ajajaj. Jag ringde vårdcentralen och förklarade läget. Hon sa att det kan gå över av sig självt (det tvivlar jag dock på) och att jag kunde avvakta lite om jag ville. Det börjar kännas lite bättre redan nu, så jag tänkte att jag nog kan hålla ut lite till. Jag får klunka citronvatten hela dagen, så får jag hoppas att det blir bättre. Annars ska jag ha en tid i eftermiddag!! Jag sjukanmälde direkt när jag vaknade, för jag tänkte "detta går ju aldrig". Eftersom det är lite bättre nu funderar jag ändå på att åka ut på en lektion som är ganska viktig idag.

Bara för att jag var så negativ nu, ska jag överväga detta med tre positiva saker.
1. Jag är klar med power pointen som jag höll på med igår.
2. När denna dagen är slut, är det onsdag, vilket betyder att veckan nästan är över... ;)
3. Träden börjar faktiskt bli gröna nu OCH solen skiner

Den här parfymen har jag suktat efter i nästan ett år nu. Så onödigt att köpa här i stan bara, när det är typ dubbelt så dyrt som på planen. Min bror ska få kolla nästa gång igen när han åker hem.. :)


Hehe, ha en fin dag vänner!! Nu måste jag trycka i mig lite frukost.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Stackare, jag fick några tabletter jag skulle ha sist jag hade urinvägsinfektion, så jobbigt när det svider!!! Åh, köp den dior, den luktar så jävla gott, hade den förra året, tror dock denna e ny i deras kollektion, de har typ tre dofter av cherie, som uppdateras varje vår, love it!!! :*

2010-05-05 @ 00:27:21
Postat av: Hiba

Hoppas du blir bättre :)

2010-05-05 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0