Sooo busy ^^

Hej bloggen!

Saknar min blogg lite, har ju aldrig tid att skriva här =) Hur som helst, nu sitter jag och skriver det sista på min filosofiinlämning som fortfarande inte är klar... Inte okej. jag har dock tills inatt klockan 00.00 på mig, men planerna var att den egentligen skulle vara klar i fredags/lördags! Om en stund ska jag och melanie finslipa naturkunskapen och förhöra varandra på det! Sen är det bara att gå på nästa grej! Wiho, älskar denna veckan sååå mycket!



Du är hela vår trygghet, hela vår värld. Faller du, faller vi allihopa. Jag beundrar dig för hur mycket du kämpar, hur mycket du orkar, men aldrig skulle du klaga. Den kraft du har, besitter ingen annan.
Då de andra inte orkar, då de bryter ihop och slutar kämpa, är du den som orkar och håller oss uppe.
Jag hoppas att jag blir som dig en dag ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

Du är super duktig Sara, hejar på dig. En fika när betygen är satta? :-) Fin slutkläm på inlägget, du som komponerat eller är det en dikt? Jättefin!

PUSS

2010-05-24 @ 16:49:28
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0