Jag har inte glömt bloggen

Jag tänkte bara kika inom och säga hej här på bloggen. Som sagt så pluggar jag mycket nu på slutspurten innan studenten & när jag inte gör det vill jag tillbringa lite kvalitetstid med nära & kära :)
I fredags var det valborg. På eftermiddagen var jag hos Linnéa på födelsedagsfika, trevligt. På kvällen skulle det bli festligheter med pavle&co, qlimax-gänget som jag säger, haha. Linnéa hängde också med på förfesten. Den började bra, men slutade kanske mindre bra.. En tidig kväll blev det! Hela lördagen var lugn; sov länge, MAX-mat, tv-tittande & ett besök hos ulfs pappa åke.
I söndags var jag och linan hos melanie för att ordna med vårt grupparbete i NkB. Det är även vad jag har pluggat på ikväll. Allt ska redovisas på onsdag, så det får se till att bli helt sammanställt & inövat nu.

JUSTE! I FREDAGS LÄMNADE JAG & LINAN IN VÅRA PROJEKTARBETEN!
då var vi riktigt glada :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0