Helg.. men inte ledig för det >,<

Mitt i allt kände jag att jag får kika in här och skriva ett par rader igen ^^ de sista dagarna har varit otroligt stressiga på grund av skolan, men också ganska turbulenta beroende på andra orsaker.
Denna skolvecka har jag hunnit med att göra ett naturkunskapsprov, en tal i Svenska C samt ett italienskaprov idag. Talet gick inte så bra som det hade kunnat bli.. var ganska splittrad osv, brukar göra bättre ifrån mig. Menmen, sånt händer. Det återstår nu endast 6 skoldagar innan betygen sätts.. innan dess ska jag ha hunnit: 

- Göra en filosofiinlämning
- Ha muntligt prov i naturkunskapen
- Ha prov i geografin
- Skriva en dikt på en spalt
- Ha tyskaprov
- Göra en labbrapport

.. det var nog allt om jag inte glömt något, men alldeles fruktansvärt tillräckligt på denna korta tid.

I veckan som gått har jag förutom att ja ni vet (pluggat), grillat med mamma & ulf på galgberget, varit små rundor i stan och njutit av solen, ett par kvällrundor med melanie&belle och pluggat utomhus i kvällssolen med denise inför italienskaprovet.

På söndag förmiddag ska jag och mamma gå och kolla på SM i gymnastik, Arenahallen. Ska bli mycket skojjigt :-) Trevlig helg, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0