Härlig dag!

Jag började äta tabletter för min UVI igår, men imorse var det inte mycket bättre, så jag var hemma idag med. Under dagen har det dock blivit mycket bättre, så jag var ute en sväng i eftermiddags :) härligt! Träffade Jenny en liten stund & gick en promenad ikväll. Får väl passa mig bara, för det kommer ju lätt tillbaka om man inte håller sig varm och äter hela kuren. Förresten, jag sov 6 timmar imorse efter att jag hade röntgat käken. SEX TIMMAR - KAN NI FATTA!! Då hade jag ändå sova för natten..


En söt mise kom fram och ville smeka sig mot mina ben (haha)



Ikväll gick SISTA avsnittet av AA (Andra Avenyn), om jag fattat det rätt, someone?
BUUUHUU FÖR DET :(

Imorgon kommer bli en soft dag tror jag, ska på intervju också :-)


Kommentarer
Postat av: Hiba

hahah sooft att sova så länge

2010-05-06 @ 16:44:53
URL: http://hibac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0