Då är man 19 år ung

Som tiden springer iväg! Redan 19 år gammal.. tyckte inte alls att det var längesedan jag var 5, 8 och 12. Har fortfarande starka minnen från när jag var några år gammal bara.. men man får gilla läget att tiden går.
I fredags hade jag, linn & melanie en lite förfest som slutade nere på stan. Det var en rolig kväll som avslutades i lagom tid, hehe.
Igår, lördag, var min födelsedag och jag vaknade upp av vacker, eller mindre vacker ^^, sång, massa fina paket och en god frukost :) senare anlände mormor&morfar och även övriga släkten. Jag har inga bilder från i fredags tyvärr, men lite här kommer lite bilder från födelsedagen i alla fall. Lite roligare än bara en massa text.

15/5-10

Tunikan är köpt på VILA och jag hade den även ute i fredags, fast då med skärp i midjan, pumps & leggings. Mycket användbar faktiskt :) håret har min söta mormor fixat ♥ själv blev hon inte alls nöjd, då hon tyckte att hon var mycket bättre förut, men jag var jättenöjd :) mormor är och har alltid varit mycket duktig på allt praktiskt som att baka, fixa hår och sådant. Hon hade faktiskt ett eget konditori en gång! Kanske borde ta efter mormor lite.. tror jag fått mina sy-pyssel-bak-hår-intressen från henne minsann (och mamma), hehe, nu kom jag av ämnet lite här.

Önskade mig mest pengar i år.. det ska gå till en ny mobil (ni vet ju vad som hände den gamla) och en ny dator.

Jag visar inga bilder på släktingar, med respekt av att de inte läser min blogg och inte kan säga själv om det är okej att ha bilderna här eller inte.

Det var lite av mig, lite av presenterna och mina fina blommor! Tack för era gratulationer, allihop ♥

Dagen idag består utav plugg, plugg, plugg.. >,< ha det fint allesammans, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0