Wiii, äntligen är våren här!!

Idag har jag varit på superbra humör för det fina vädret :)

Vi var på studiebesök på Radio Halland med en kurs i skolan, vi fick se hur det går till att göra ett radioprogram och fick infomation om SR (Sveriges Radio). Mötte upp Melanie innan det började, var bra för jag känner ingen i den gruppen.. Efteråt gick vi alla och fikade och diskuterade. Även Belle var med.. sötnosen!
Jag inhandlade även en ny väska idag, precis en sådan jag letat efter länge!! Går alltid runt med en sådan där liten, mini med axelrem och där får ju inte plats så mycket. Denna är lite större och rymmer både det ena och det andra, hehe.
Tyska klockan 8.10 imorgon.. måste öva på alla siffrorna vi fick i läxa. Skolan tar upp fruktansvärt mycket tid just nu och stressar mig enormt, men jag försöker ta det lugnt & göra en sak i taget. Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0