Tisdag

Tisdag igen, vilket betyder gymnastik. Sofia den latmasken kommer inte -.- (haha förlåt, hon har inte sovit på hela natten för hon kom hem från gambia, så jag ska inte vara elak. det är bara så sjukt tråkigt att vara där ensam)!

Igår var det ju kvinnodagen så jag fick en hel bukett rosor av älsklingen, så fina! O sen va han gullig hela kvällen haha, "sara, jag kan göra det där".. Han kan va snäll om han vill ;) Har faktiskt inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har pluggat lite PA o sådär, sen har jag en novell som jag måste skriva asså. Det är kul att skriva, men min fantasi.. ? Nu har jag i alla fall kommit på en story så jag ska bara skriva ner den. Det var inte helt lätt då den måste handla om träning.. bästa temat eller.

yscha imon går man i skolan från 9-16.30, FUN YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0