shohoo

Hej och I'm sorry för den usla uppdateringen! Det har hänt så mycket de senaste dagarna att jag inte hunnit uppdatera med ord och bild i bloggen! Hur som helst, hur som helst. Lite kort om helgen;

I torsdags
hade jag en lektion där jag framförde ett hyllningstal som jag blev nöjd med, senare bar det in till stan med Linan en sväng och sedan vidare till Melanie och bebisen. Belle har blivit stor tjej nu, lika söt som alltid.. :) På kvällen blev det en fika med Sötaste Jenny och sedan for jag hem vidare där pavle, daniela, danne & danne väntade. Haha, så spela vi wii och sånt. BOXNING IS THE SHIET, blir helt galen av de haha. O danne & danne med sina slag på golfen herregud hahha. Sen blev jag & daniela sugna på glass så vi åkte till statoil o köpte de o en massa annat gott:))

I fredags var jag o linan på HH, öppet hus, för att kolla utbildningar. Gick på föreläsning om lärare och jag blev faktiskt lite mer inspirerad än jag varit under den senaste tiden :) På kvällen blev det utgång med samma folk som gårdagen + några till. Det var en rolig kväll innan vi stack till stan.. jag glömde både plånka, leg, mobil och ja de blev allmänt fail. Gick med skinnjacka och de va så jävla kallt! Inne på B&B var vi det enda folket i princip men vi dansade o hade kul ändå!

I lördags
bar det av till Smålandsstenar där kvällen bjöd på 60-årskalas för moster! Jättekul att träffa alla kusiner o god mat fick vi med :)
Vi sov över där och igår, söndag, kom Denise hit och vi lagade lasagne! Den blev supergod, konsistensen var bara lite konstig.. ostsåsen hade blivit för rinnig så lasagnen var lite som köttfärssås med lasagneplattor, men ja som sagt, den var lyckad ändå. När denisan hade gått hem var jag och P hos marija och eudjen ett tag! :)

Idag är det måndag och studiedag, hur skönt som helst! jag ska gå en liten promenad med Jenny, sen blir det hardcore plugg! Shit vad jag babblar, avslutar här! ciiiiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0