Semesterlängtan

Jag har börjat länga något fruktanvärt till sommaren och ser hela tiden framför mig "ja, nu är det 3 veckor kvar till påsklov -till dess behöver jag göra det, det & det, sedan är de bara ungefär 6 veckor kvar till betygen är satta, sedan tar vi studenten och så är vi fria"- tiden springer ju iväg!! Tråkigt egentligen att man inte njuter mer av nuet men nu när snön börjat smälta bort (om den nu ska frösvinna snart) och solen lyser nästan varje dag, borde man försöka fånga dagen och inte bara tänka på hur bra det kommer bli sedan. Tänk om det aldrig kommer något sedan?

Trots detta har jag börjat planera sommaren lite & framförallt min & pavles semester ihop..
Tanken är att vi ska ner till Serbien & även Montenegro och det verkar bli senare på sommaren än det först var planerat. Det är en festival den 13-22 augusti som Pavle säger att vi måste gå på och för att hinna med allt beräknas vi behöva tre veckor. I så fall kommer vi att åka i slutet på juli och stanna kanske till den.. 17/18 augusti? Inget är bestämt än men det är skönt att ha lite struktur på det i alla fall. Tanken var ju också att vi skulle bila ner men även det kanske blir ändrat av olika anledningar. Det hade varit ganska kul att bila ner men om det bara blir han och jag är flyg ett betydligt billigare alternativ!


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha och jag är glad att vara tillbaka faktiskt =D

2010-03-15 @ 20:04:07
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0