Presentletande

I eftermiddags var jag nere på stan med Linnéa för att försöka hitta en present till Jenny som snart fyller år! Vi båda ska på hennes födelsedagsfest på lördag, så det passade bra att lägga ihop till något fint - och det blev det! Jag hade blivit glad i alla fall & det passar henne, som jag brukar tänka!
När man går runt på stan och ska köpa saker till allt annat än sig själv, hittar man självklart en massa som skriker SARA TA MED MIG HEM. Då kan det vara svårt att motstå. Jag lyckades motstå en klänning, som dock kanske får följa med hem imorgon - men ett nagellack blev det i alla fall! Riktigt snyggt, letat efter den färgen hur länge som helst. Inte exakt det nagellacket nedan, men den färgen.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, tack. Då vet jag det ;-) Inga stora förväntningar inte. Haha! Skämt å sido, är glad att ni kommer! :-D

2010-03-17 @ 08:00:53
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0