Fullt upp i helgen

Idag har jag så fruktansvärt ont i magen att jag bara inte kunde gå till skolan.. tog en tablett men den hjälpte inte. Usch!

I helgen har jag haft fullt upp ja, som ni ser. Fredagen började med en trevlig tjejkväll hos Melanie, pizzaätande och sådär :) Senare tog jag bussen ut till Pavle där de hade förfest, han, danne, daniela o co. Det bar av in till stan & Gastons. Förutom lite missöden under kvällen hade jag det sjukt kul och dansade ända till de stängde. Jonas min brors kompis, stötte vi på och han skulle åt samma håll som mig, så han följde mig till Statoil. Jättesnällt :)
I lördags hade Jenny födelsedagsfest & jag och Linnéa traskade dit och träffade alla andra trevliga tjejer. Kul kväll med god mat och sådär. På stan var det inte lika kul så det blev en ganska tidig kväll. Gick till mcdonalds med pavle & han friends, sen gick vi hem. Förutom det har jag mest tagit det lugnt här hemma och igår försökte jag plugga på filosofin.. Måste verkligen ställa frågor till läraren, får väl söka upp honom imorgon.


I fredags

 

 

 









I lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0