För tidig födelsedagspresent

Hej, hallå & godkväll allesammans.
Denna fredagskväll har jag vigt åt att skriva en filosofiinlämning. Först hade jag panik & allt blev jättedåligt, men efter lite familjecoachning & god mat tog jag nya tag igen. Den är nästan färdig, ska bara skriva lite till och sedan läsa igenom allt. Skönt! Dessutom lämnade jag in två inlämningar i skolan idag, en för naturkunskapen & en för geografin. Jag har en krysslista här hemma där jag bockar av när saker & ting är gjorda som ska göras inom den närmsta framtiden. En liten tyngd lättar från bröstet varje gång jag får sätta ett nytt kryss.

Idag var det härligt väder igen och jag blir fortfarande lika glad varje dag att jag äntligen kan gå ute i min skinnjacka och sneakers.. bara att jag kan backa ut bilen från garageuppfarten utan att köra på de hårda snövallarna (vilket var nästan omöjligt att inte göra på grund av hur breda de var) är en lättnad. Snö ställer till det mesta faktiskt..
På vår håla var girlsen ute för att andas in den sköna vårluften och värma ryggen med solen.
Efter skolan tog jag & älsklingen en fika på altanen, så härligt!! Förlåt att jag tjatar om det fina vädret -säkert tröttsamt ja, ska minska lite på det där ;* Här är i alla fall några bilder..

Sweets

Snyggt att blunda där :))

Och så den nya väskan.

 

Jo juste, höll ju på att glömma det viktigaste, haha. När brorsan kom hem från stan kom han in på mitt rum och hade med sig två paket bakom ryggen. Han hade köpt en för tidigt födelsedagspresent till mig för att han inte är hemma på min födelsedag. Så hima gulligt ♥ jag fyller år den 15e maj så det är ju inte om en vecka precis..

Världens bästa bror!

Eftersom han vet att jag tycker om att få kläder hade han gått och kikat runt i stan och hittat två jättefina tröjor! En vit, randig -älskar randigt!! och en svart tröja med en tryck på från en stad (lite liknande den jag fick i julas) men denna var dessutom lång. Helt perfekt.

När ska vi sluta älska leggings tjejer? -Aldrig!!


Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

aww, vad fina bilderna blev! Haha det ser nästan ut som om du flörtar på bilden ;););) :-*

2010-03-26 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0