Fått-mycket-gjort-dag

Lördag

Som rubriken lyder så har jag fått mycket gjort, fast egentligen var det igår, men även denna dag har börjat bra! Igår på min håltimma satt jag och pluggade med Linn och Alice. Jag skrev på mitt projektarbete och det tycker jag alltid är roligt :) tyvärr kommer det ändå i andra hand ibland, om man har prov och dyligt som väntar. När jag kom hem på eftermiddagen, efter italienskan, fortsatte jag lite smått och jag beställde även lite saker från H&M's hemsida. Det blev ett par nya denimshorts att ha i till sommaren. Jag har ett par redan men vet att jag brukar bo i dem, så nu blev det ytterligare ett par fast i en annan utformning. Funderar på att komplettra min beställning med en bikini därifrån som jag suktat efter länge! Jo juste, ett par svarta tygskor till pavle fick hänga med också.


Efter lite nyttigt surfande åkte jag & mamma ner till TK.. Så här det. Jag hade ett klippkort där och det hann gå ut nu i januari då jag hade 15/20 gånger kvar. Kändes riktigt fail. Jag började bli sjuk i höstas men uppsökte inte läkare förrän i december och det visade ju sig då att jag inte var helt kry. Nu har jag fått ett intyg från läkaren som personalen på TK talade o att det behövdes. Det var alltså det vi åkte ner med och nu har jag fått alla mina gånger tillbaka, jag är så glad! Morsan, hon fixar allt! Mitt klippkort kommer börja gälla från och med det att jag går dit första gången, men det kommer inte bli än. Vill inte starta upp ett halvårskontrakt innan jag gjort min hjärt- / lungröntgen och det är uteslutet att jag ha något mer. Som plåster på såren (hör och häpna nu) var jag ute och sprang i 25 minuter istället! Det gjorde mig så glad. Jag hade sjukt mycket energi och hade gärna sprungit dubbelt så mycket till, men tänkte att det är bäst att börja lite lugnt.

Igår på kvällen var jag & älsklingen inne i stan och fikade bara, sedan gick vi hem och somnade ganska tidigt!
Nu på morgonen har jag ägnat mig åt lite plugg åter igen och nu inväntar jag Pavle som är på jobbet. Han kommer hem vid kl 14 och då ska vi sticka till Trönninge. Grabbarna ska träna på gymmet och jag tänkte ta promenaden ner till stranden, som han och jag alltid gjorde förr. Det är ju underbart väder idag, igen!

Nu ska jag fixa disken efter frukosten och sedan får jag nog byta om, om jag ska bli färdig i tid.
KRAMAR

Ps. I onsdags var det studentfest, glömde kameran men ska försöka fixa bilderna så snabbt som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0