Duktig idag också + bilder från studenfesten

Söndag

Vilken skryter jag blivit va.. haha! Idag har jag tagit det lugnt, suttit här i sängen med datorn och pluggat på mitt PA. Det går framåt rätt bra nu :) Det blev ingen joggingtur idag inte, men däremot ett lite lättare styrkepass. Jag tränade framförallt ben & rumpa, men även mage & armar. Igår gick jag även en 40-minuters promenix i Trönninge.

Denna helgen har varit lugn och det har faktiskt behövts! Igår kväll bojkottade jag Melodifestivalen (har inte alls kollat på det i år) och gick en promenad i området med Denise :) Jag såg dock det sista av programmet och hann höra vinnarlåten. Den var helt okej, men lite enformig. Ingen schlagerlåt i alla fall, men det har man ju aldrig nu för tiden!! Jag har ingen bra koll på låtarna i år, eftersom jag, som sagt, inte följt det i år. Det fanns i alla fall andra låtar som hade passat mycket bättre!

Nu ska jag snart vara lite mer duktig och storstäda vårt badrum på övervåningen - det är ju söndag.

Slänger in lite av bilderna från studenfesten, fick dem av Linn& Joanna idag :)
Temat var "Jorden Runt" & efter mycket om och men slutade jag som katolik. Haha jag fick lite kritik, så kanske att jag var ortodox. Vi säger religiös i alla fall.
Förfesten ägde rum at Mirre's place med nästan hela klassen, blev riktigt bra! =)


almost hela gänget


Joey & Me


Coolaste ryssarna !


schmoo n' looo


meeeexiico!! haha bäst


naths & joey med anton cowboy o bakgrunden



ciao!



Kommentarer
Postat av: loo

IHY bäst schmoo <3

2010-03-15 @ 12:49:39
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0