DILEMMA, HJÄLP!

Jag har fått en fetestort dilemma och jag vet inte vad jag ska göra.. problemet är att jag (vi) måste bestämma mig ikväll eller senast imorgon förmiddag..
Antingen, jobba som fasen i sommar och tjäna en massa pengar = inget serbien.. men istället en veckas semester någon annastans (blir typ inte lönt att åka till serbien i en vecka) Eller, tjäna mindre pengar och vara i Serbien cirka 3 veckor som planerat. ÅNGEST som fan. Vi har ju bestämt att åka till Serbien hur länge som helst, jag kommer ju aldrig dit verkar det som.
Detta erbjudandet om jobbet och allt kom på plötsligt..
Dessutom påverkar det inte bara en person utan två personers ekonomi & semester (jag &pavle).
Vad, vad, vad ska jag göra? Kan inte någon snäll där ute försöka hjälpa mig och säga vad ni tycker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0