BRORSAN!

Snart kommer min bror hem :D jag blir alltid lika glad.
Innan var jag van vid att träffa honom varje dag, men nu går det flera månader.. Sist jag träffade honom var i julas. Han ringde nyss och vi pratade ganska länge om allt möjligt, fick bland annat lite pepp inför de sista månaderna på gymnasiet nu. Kan behövas!!
Han berättade att våren har kommit till London och att han gick ute utan jacka idag och satt ute och solade!! Haha herregud, stackaren blev helt förskräckt när jag sa att jag fortfarande går runt i vinterjacka och vantar!

Jag & Brorsan för drygt 3 år sedan :) haha


Vilken nolifer jag varit idag med haha, kommer in i bloggdagar och sen pallar jag inte på ett tag.

Antingen eller - sån är jag!

NU andra avenyn
ciaooo

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Så härligt med fan vet inte hur jag ska förklara det hehe men typ "bröderkärlek" syskonkärlek fast bror haha, det är fint :) Inte likadant som syster aja haha :) Kan tänka mig hur du känner, eftersom jag ibland också kände så när min bror bodde i Norrköping, dock inte lika långt men ändå, det är ju inte varje dag ändå :)

2010-03-19 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0