Njuter av varje sekund

Idag mötte jag upp min fina älskling i stan ♥ vi satte oss vid Nissan och åt pasta från pastavagnen. Njuter av det fina vädret, av att hinna umgås med vänner & ljubavi, av att betygen är satta och att studenten snart är här.. Jag är jätteförväntansfull. Redan imorgon är det balen, kan ni fatta!!

Hur som helst. Efter en lugn stund i solen begav vi oss för att leta kläder till P, inte så ofta det. När det väl ska shoppas, så shoppas det i alla fall. Han hittade ett par shorts, tröja, linne & två "tjocktröjor".

Igår var jag, Jenny & Linnéa ute. Först hemma hos mig och sedan med sikte på Moon. Vi kom fram till att vi borde stannat hemma.. Var inte så kul ute, men det kan man ju aldrig veta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0