Mycket har hänt!

Hej! Skulle bara logga in för att kolla läget, men Hibas kommentar "men blogga förfaan" - fick mig allt att skriva ett par rader här. Så trots att jag sitter här med feber och är hängig, skriver jag, bara för Hibas skull! Haha.. nedå. Studenten i  fredags var helt underbar.. ♥ älskade alltihopa och ville bara inte att dagen skulle ta slut.
Igår började jag jobba. Det var bara en introduktionsdag, men jag tror att jag kommer gilla jobbet jättemycket. Började känna mig dålig igår, men jag hade verkligen bestämt mig för att gå dit idag oavsett. Gick upp imorse och tog min ipren som på beställning.. märkte att jag var totalt oförmögen att göra något. Tog tempen som stod på 39.. tyckte att det var lite väl för att gå och jobba från 8-17. Tyvärr tror jag att jag måste vara hemma imorgon också, men sen så!!


Kommentarer
Postat av: Hiba

Hahaa :) vill fan ta studenten igen! kul som fan

2010-06-15 @ 16:54:20
URL: http://hibac.blogg.se/
Postat av: Anonym

finast skylt av alla!:)du ser alltid så himla glad ut:)<3

2010-06-16 @ 22:29:33
URL: http://ananumat.blogg.se/
Postat av: Glenda Delgado

Hahaha Hibas kommentar!

2010-06-17 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0