*Host, host*

Tredje dagen jag är hemma från jobbet - så tråkigt!! Fast idag är första dagen jag känner att det "släppt lite". Istället för att frysa, svettas jag (bra tecken!) och istället för att huvudet känns sprängfyllt och som att jag lever i min egna lilla kupa, har jag blivit förkyld & hostar som bara den. Mycket hellre det, för då är det ju på bättringsväg :-) Hoppas att jag kan gå till jobbet imorgon.. kanske dock inte jättefräscht att hosta och snörvla folk rätt upp i ansiktet..

Förresten så var det någon som skrev en gullig kommentar på förra inlägget, men var anonym :-) ni får gärna skriva vilka ni är, ni som kommenterar - om ni vill ;-)

Jag har faktiskt inte så mycket roligt att säga. Har mest kollat på film de senaste dagarna och så. Jo juste, tre nätter i rad har min brorsa kommit in vid typ 2-3 tiden och antingen stängt av min tv eller tagit bort datorn som jag somnat med i knäet och sagt: Men Sara!! Har du somnat med kläderna på? Haha! Då har jag legat där i typ 3 tjocktröjor och jeansleggings - how nice!

Glen& jag när vi var på förfest hos Alice, innan Leffes




Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Naw, för vi är finast <3 , skönt att du börjar bli frisk hihi..

2010-06-18 @ 01:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0