Det närmar sig, det närmar sig..

Nu är det verkligen inte lång tid kvar till studenten!! Mina 2 sista betyg (jaa, bara mina - allas sattes idag -.-) sätts på fredag, efter två seminarium. Neeej jag har inte IG-varning haha, får komplettera pga av giltiga och privata orsaker som min mentor uttryckte det, så jag får de betyg som jag faktsikt förtjänar :)) får man vara så självsäker, haha?
Kvällen har ägnats åt plugg inför denna dag, medan min klass och alla treor roar sig med att campa på Sannarp. Inte helt fel, meeen en skön varm säng är inte helt fel det heller!
Vet ni! När jag borstade tänderna nyss kände jag att min sista visdomstand är påväg upp! Kanske därför jag känt mig lite hängig sista dagarna.. ^^ (eller för att jag har för mycket att göra)

Nehe. Lite tv-tittande & sedan sleeping time!
Imorgon ska vi ha klassens dag :) detta innebär fika i picassoparken, för vår del. Nitse, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0