Skidåkning!

Hallåhallå.
Idag har jag, pappa, p och yes varit på Isaberg och åkt skidor. Så längesedan jag åkte skidor.. men det var riktigt roligt! Efter ett par mesiga åk gick det riktigt fort ner för de branta backarna. Träningsvärk väntar säkert! Jag gick upp supertidigt imorse så jag mååste bara sova lite, även om jag sov både i bilen dit & hem.

Igårkväll var jag och linan ute på stan och fikade, drack chai latte, käkade en hamburgare på donken, drog en runda till The Corner och hälsade på lite folk och sedan hem. Ingen utgång blev det.. i och med att klockan ringde strax efter 6 idag >,< det var riktigt mys igår, tycker jag att vi ska göra om snart ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0