Trött

*Atjo* sa jag när jag precis skulle börja skriva, haha! Jag är rätt trött och tänkte bara titta in o säga hej, sen väntar sängen på mig!

Igår var vi på IKEA och det blev köpt en hel del.. wow vilket lyft lägenheten fick! Jag köpte tyget till gardinen som jag ska sy till P:s kök, kommer nog bli bra :) imorgon ska jag & mor till mormor & morfar så då blir det kanske inte så mycket gjort men jag ska göra det så fort jag får tid! Ska bli kul :)


i verkligheten är det dock lite glesare :)

Jo juste idag har jag varit hos sömmerskan för att se hur vi ska lägga upp balklänningen, sen har jag fikat med glenda -eviheter sen, och till sist ett trevligt besök hos doktorn -.- blodprov igen, min favorit (eller inte).

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0