So yesterday..

God fredagskväll!
Nu sitter jag här i min lilla soffa o myser med datorn ♥ haha, så deprimerande va. Nädå, det går ingen nöd på mig ^^ jag är bara helt slut och vill ta det lugnt ikväll. Var på skolan första dagen denna veckan idag, försökte hitta min mentor Håkan men couldn't find him! Efter sista lektionen for jag och Denise in till stan för att shoppa lite och ta en lång fika på Robert's Coffee. Lite kläder från MQ fick följa med hem! En halsduk i massa fina färger och ett par ljusa jeansleggings.. mina förra ljusa favoritjeans gick sönder förr ett tag sedan :(

Lite härlig musik kan man alltid roa sig med..



Snart är det Alla ♥ Dag. Man kanske får hitta på någon rolig överraskning tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0