Sista dagen på lovet

Idag är det redan söndag och hela lovet har bara flugit iväg.. usch :( det har varit saker inplanerade varje dag så det känns som att tiden bara har försvunnit, utan att jag hunnit ta det lugnt och känna att jag faktiskt är ledig. Det är väl bara att gilla läget antar jag..

Igår var jag och mamma inne på bokrean. Det blev tre böcker (thanks mama ♥) - Tusen strålande solar, som är en skönlitterär bok. Den handlar om en tjej som måste gifta sig med en 30 år äldre man. Jag har nte börjat läsa den än, men den verkar riktigt bra så det gör jag kanske ikväll :) Sedan blev det en pysselbok; Papper och en bok som heter Spå dig själv. Det gillar vi! Ägnade gårdagens eftermiddag bland annat åt att spå mamma & mig själv i händerna, mycket stämde faktiskt!

Igårkväll var jag hos ljubavi och han hade även en vän på besök, trevligttrevligt :)

Solen skiner, kanske borde man gå en promenad och sedan ta tag i den stora högen med skolböcker ?
Vad gör ni denna söndag ?


Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Hej babe, jag ska till min bror och hans tjej och lilla bebisen då, sen ska vi baka pizza och muffins hihi. Synd jag inte kunde komma igår. Men ni hade kul ändå förstår jag, hihi. Ses imorgon, puss!

2010-02-28 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0