Shoppa gratis

Jag fick hem ett presentkort på 200 :- ifrån GratisBio senast förra veckan! För det köpte jag en ögonskugga med 5 färger i vit-grå-svart skala. Den gick på 170 :- så för de resterande 30 :- köptes det lite god frukt ;) Det är superenkelt att få ihop dessa poängen.. och sen kan man shoppa gratis. Vem vill inte? Man får ju inte vara dum! Jag har redan fått 200 poäng igen vilket betyder att jag kan växla in de på ett presentkort värt 50 :-, men jag ska samla lite till innan jag växlar poängen mot ett större belopp.

Påväg till Maxi för att inhandla ögonskugga haha..

Du kan växla dina poäng till presentkort och det finns då en rad olika butiker att välja mellan, ett annat alternativ är att växla dina poäng till biopresentkort eller en tidningsprenumeration!

 

Gå med du också! Få 50 poäng som välkomstpresent och ytterligare 25 poäng om du använda min värvningslänk!

Ange erbjudande i fältet för värvning

Lycka till med samlandet och ha en trevlig helg!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0