Placeringskort på pärlband

Jag pysslade ihop det här igår, som ska användas som placeringskort. Lite roligare än vanliga lappar, om man nu använder sig av det. Mina pärlor börjar ta slut här hemma så jag gjorde den mest för att prova. Snart ska det köpas nya och då tänkte jag göra ett par stycken!



Du behöver:
♥ 20 cm ståltråd
♥ Pärlor
♥ Avbitartång & "böjtång" (en sån man kan böja ståltråden med)

Sen förstår ni nog själva hur man gör.. bara trä på pärlorna, har man en berlock som jag har får man böja ståltråden längst ner. När du har satt på alla pärlor, avsluta med en lite krok, sätt fast en namnlapp (som man enkelt kan byta) och snurra "upp den lite"..

Kommentarer
Postat av: GLENDISEN 2010 (THE ONE AND ONLY)

Jättefint! Du är så kreativ gumman! :-*

2010-02-18 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0