Nedräkning till studenten

Ciao allihopa :)

Hade lite tråkigt i skolan idag så jag pysslade den 11 juni i kalendern, mycket fint!
Haha, lite töntigt är jag allt.
Faktum är att imorgon är det endast 4 månader kvar, sen kommer vi stå där i våra fina studentmössor, vita klänningar, vara glada, skrika och gråta på samma gång, krama varanda, sjunga, dricka champagne och fira. Jag längtar som fasen men samtidigt, vad händer efter studenten? Nu vet man precis hur livet ser ut, vi har gått i skolan typ 1/4 av vårt liv och har inte kunnat välja något annat. Nu står vi med alla dörrar öppna och kan göra precis vad vi vill. Både roligt och skrämmande.
O vet nu.. jag hoppas verkligen inte att vi tjejer kommer att tappa kontakten bara för att skolan slutar. Det får inte bli så ♥
Kan inte fatta hur fort tiden gått. Det var ju vi som var de små vilsna nykomlingarna.. men åren har bara sprungit på och nu är det snart vår tur.

På fredag, om två dagar, har jag tyskaprov så jag funderar på att börja plugga på det idag.. Det är rätt mycket glosor som måste läras in samt grammatik och textstycken. Ska försöka fortsätta vara duktig nu de sista månaderna..

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Joey

Neeej de får vi absolut inte göra! Vi ska ha minst lika kul tillsammans EFTER studenten också! ♥

2010-02-14 @ 12:49:57
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0