Lättförtjänta pengar

Jag vet att jag har nämnt det här i bloggen tidigare men jag vill igen påpeka det. Jag pratar om hemsidan Gratisbio, som är en sida där du mycket enkelt samlar ihop poäng som du sedan kan växla in till presentkort, där du har en rad olika butiker att välja mellan.


Såhär samlar du poäng:
♥ Besök hemsidor - bara klick, klick, lätta poäng.
♥ Blogga om Gratisbio
♥ Värva vänner
♥ Brukar du framkalla kort? Då kan du göra det genom annonser på hemsidan och samla poäng som du sedan kan växla in mot presentkort, biobiljetter eller annat.
♥ Om du ofta handlar på internet, genom klädsidor och liknande, kan du handla det genom hemsidan och sedan växla in dina poäng.
♥ Var aktiv - logga in, skriv i andras gästböcker, ladda upp profilbild & få poäng.
♥ Bli medlem på olika hemsidor, helt gratis.
♥ Deltag i tävlingar, även det helt kostnadsfritt.

och massa mer..


Några av de butiker där man kan växla sina poäng till presentkort..

Detta kan du växla in dina poäng mot:
♥ Presentkort
♥ Biobiljetter
♥ Tidningsprenumeration
♥ En viss summa att handla för på nelly.se

 

Gå med du också, anmäl dig här. Ange värvningsordet erbjudande i fältet för värvning, så får du 75 poäng som välkomstpoäng.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0