En heldag i Köpenhamn

Idag har jag, mamma & Ulf varit nere i Köpenhamn :) mest för att få en liten utflykt. Jag försökte hitta lite nya kläder (i starkt behov av det), men det enda jag fick med mig hem var ett par batikmönstrade strumpbyxor.. Just nu känns det så avlägset att springa och köpa små söta tunikor och ballerinaskor, men man vill inte heller ödsla pengarna på en massa tjocka tröjor?

Dansk design är ju ganska känd och det förvånas man inte över. Vi gick länge inne på Illum och kollade på en massa fint som man skulle vilja ha. Prislapparna är kanske mindre roliga.. haha.

Vi kom hem ganska sent men trots det har jag ett litet minispa med mig själv. Blev så trött av att gå runt hela dagen och speciellt de stackars fötterna kan behöva lite ompyssling. Nåja. Nu ska naglarna målas. BLACK

Imorgon ska vi förresten till IKEA, wiiho! Så jag tänkte kika lite på deras hemsida nu för ros skull (medan nagellacket torkar ;)

CU GUYS BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0