Dåligt järnvärde

Idag fick jag ett brev hem från Norre Katts-kliniken. Jag var där i julas för att kolla om det fanns någon anledning till att jag känt mig sjuk till och från hela hösten. I brevet stod det att jag hade väldigt lågt järnvärde och skulle äta järntabletter i 3 månader.. Chockerande faktiskt eftersom jag alltid haft jättebra blodvärde. Hoppas verkligen på att jag blir bättre efter detta. Här är antagligen min anledning till mina oförklarliga sjukdomssymptom och frånvaro till och från! Så nu tycker jag att alla ni som klagat att jag varit trött / inte kommit upp på morgonen ska sluta klaga :)

Nu ska jag kika runt på lite olika kläd-wesidor och leta efter fina vårkläder :) Längtar som fasen till våren & sommaren.. som alltid.
I Berlin köpte jag två vårplagg, en liten jeansjacka kan man nästan kalla det och en vit tunika.

K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0