Alla Hjärtans Dag

Alla ♥ Dag idag, man förväntas spendera den med sina nära & kära. Det gjorde jag delvis, jag & mamma har varit i Smålandsstenar hela dagen och myst med mormor och morfar ♥
Bebo träffade jag bara två minuter i förmiddags när han kom förbi och lämnade en sak, men däremot fixade jag en överraskning. Haha, han blev nog inte så förvånad. Han vet att jag älskar att ordna överraskningar. Hur som helst. När jag och mamma var påväg i bilen så svängde vi inom och jag hängde en ros & en chokladkartong i en papp-påse på hans dörrhandtag. Sen skrev jag ett litet gulligt kort, och så klart! :) Tyvärr hade jag ingen sådan där fin röd påse som man brukar ha, så en Gina Tricot-påse fick duga! Bättre än en plastpåse från ICA iaf..



Hos M&M skulle jag egentligen plugga geografi.. men jag fastnade i att sitta och sticka istället >,< hittade massa roliga garner i mormors gömmor:)
PÅ Netto i Sm.Stenar hittar jag nästan alltid massa roliga scrap-saker, tyvärr inget idag, men däremot fina små korgar med lock ihopbundna av sjögräs. Tänkte att jag kan förvara smycken och sånt där i!


Kommentarer
Postat av: GLENDISEN 2010 (THE ONE AND ONLY)

Gullig du är babe <3

2010-02-18 @ 07:29:12
Postat av: maria

Han blev glad för sin alla <3´s dag överraskning hoppas jag? :) <3

2010-02-22 @ 13:57:32
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0