Solig morgon

Godmorgon Sunshines! Vilken härlig dag idag :) jag sitter hemma hos älsklingen och ska precis gå ut på altanen och äta min frukost i den varma solen. Han har gått till jobbet, men jag orkade inte gå upp så tidigt utan sussade lite till ^^
Igår hade vi en mysig kväll. Jag kom hit och gjorde chaite och så fick P sitt påskägg. Inuti det låg ett par kalsonger & tuggummi, haha. Jag fick ett av mamma i förrgår också, där låg det BjörnBorg-trosor & strumpor. Vi har ändå ett stort påskägg till alla i köket så på senare år får vi oftast någon liten sak i ägget, istället.

Nehe, nu vill jag faktiskt gå ut. Efter frukosten tänkte jag gå en powewalk! Ha en härlig lördag & påskafton allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0