Reklamutdelning och gympamöte

Idag fick jag riktigt bra motion och dessutom en slant när jag delade ut reklam i närområdet. Mitt distrikt har nästan bara lägenheter (utan hiss).. så jag kommer nog ha träningsvärk imorgon tror jag allt, så som jag sprang! Pavle var med mig en stund på morgonen innan hans jobb och sen mötte Sofia och vovvsing sigvard upp mig =) Tråkigt blev det inte.
Eftermiddagen kantades av gymnastikmöte där det bestämdes om vår uppvisning i maj. Ska bli lite småkul! Inte minst att tjerna kommer älska det...



Kommentarer
Postat av: Joanna

tackar :)

vi skulle till Robert's, men de va så jävla fullt. Så det blev b&b till slut, dj:n sög en aning men vi gjorde det bästa av situationen faktiskt :D

2010-04-12 @ 11:05:49
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0