Panik?

Okej, nu ska jag skriva klart mitt PA-arbete.. känner hur stressen kommer ifatt mig och det ska snart vara inlämnat - OMG!! Tänker plugga hela helgen alltså, dag & natt. Sedan så ska nog det värsta av det jag har kvar, vara klart :) lite positiv inställning får man ju ha mitt i all stress (har ju fler saker att göra..)

Igår var jag och mama i Ullared, myspys! Inhandlade småsaker som blockljus, dekorationssand, massa scrapbooking, sockar & lite smått o gott till naglarna. Tyckte inte att jag hade handlat på mig så mycket men när jag kom till kassan gick det nästan på 500 spänn.. det var det värt i alla fall, även om jag blev chockad.
Igår sorterade jag också reklamen som nu mera är mitt nya extrajobb, hehe. Pavle hjälpte mig för det var allt lite klurigt!

Idag ska nog jag & mor in till stan en (mycket) snabb sväng (så jag slipper få ännu mer panik över PA) och kika på skor till bal & student. Vet vad jag vill ha, gäller bara att hitta det också!!

Nehe, nu måste jag fortsätta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0