Nattsuddade inatt...

... men kanske inte av den anledning som det oftast är.
Jag var inte ute och dansade..
Jag hade inte tjejkväll..
& jag umgicks inte med pojkvännen..


..nej, jag satt ensam på mitt rum och grävde i pyssel-lådan.. klockan gick & gick.
Det var så roligt att jag glömde vad tiden var men klockan 3 tänkte jag att "nu får det väl ändå räcka". Haha
Då ringde jag brorsan och frågade om han ville bli hämtad innan jag gick och la mig, vilket han ville :)

Efter lite nattamat somnade jag gott.




Våga sprida ut sig lite till liksom..
haha, men allt är uppstädat idag. hatar oreda -.-


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad mysigt det där såg ut!

Tycker sånt är så kul men kommer aldrig igång riktigt, får se till att börja. Kan tänka mig att tiden går fort när man väl sätter igång :D

2010-04-03 @ 14:27:10
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0