Massa fix & lite tid

Hela dagen idag har gått åt till att fixa inför bal&student, allt som saknas - och ändå är det saker kvar! Jag och mamma har varit runt i halva stans butiker & sedan har kvällen gått åt att prova allt och se vad som passar bäst, vad som ska lämnas tillbaka och så vidare. Jag börjar få lite struktur på det nu känner jag :-) Nästa vecka blir det projekt "leta efter lämpliga saker att önska sig" och även att skicka ut inbjudningskorten som jag har gjort iordning. Gjorde en lista idag med allt som är kvar att göra innan the big day. So much to do, so little time! Även denna helgen lär bestå av plugg & andra nödvändiga saker. Sån tråkmånas man är!! Ledsen för tråkiga inlägg och dålig uppdatering, men jag har helt enkelt inte tid & inte heller något roligt att skriva om.

Men om 56 dagar är gymnasiet bara ett minne och inte längre nutid (räknar man bara skoldagar är det ännu färre dagar).
Som jag längtar! Får bara inte glömma att fortsätta leva i nuet och koncentrera mig på allt viktigt jag har kvar att göra innan utspring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0