En glad och en lite mindre glad nyhet

Hejsan bloggen!
Idag sitter jag bara hemma och tar det lugnt efter en mindre rolig natt.. Igårkväll började jag må fruktansvärt illa och detta illamående har gett sitt utlopp under hela natten, ja ni förstår nog själva... Inte så fräscht så jag tänkte inte nämna några detaljer. Har knappt sovit någonting, men trots det är jag inte så trött idag? Har bara feber och är lite hängig. Tråkigt för jag och mamma skulle åkt till Ullared idag. Imorgon måste jag verkligen vara frisk i alla fall för då har jag två tandläkartider & en klipptid!
Skumt liksom.. jag hade exakt samma "sjukdom" på jullovet och då skulle vi också åkt till Ullared dagen efter!

Imorse ringde älsklingen mig och berättade att han hade svimmat inatt och slagit sig. Han hade kollat på film och ställde sig upp, kände sig yr och skulle springa mot sängen. Han hann inte och svimmade in i soffkanten.. = blodigt ögonbryn & haka. Tur att Danne var där och fick upp honom. Otäckt!

Nog om det! Till det positiva:) Eftersom jag inte jobbar på Concilia längre (typ) sökte jag, bara för att det var en kul grej, arbete som reklamutdelare för ett par veckor sedan. Idag ringde de upp mig och jag ska börja redan i helgen :D känns jättebra, behöver lite extra pengar i kassan.

Nu ska jag försöka plugga lite medan jag är hyfsat pigg, för det finns verkligen sjukt mycket att göra just nu.

puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

usch, va tråkigt att höra :( två flugor i en smäll ju, både du och pavle...

vill ju verkligen att du drar med ut imorgon, tror du att du klarar de?

2010-04-06 @ 18:31:55
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Glenda Delgado

Stackare :(

2010-04-08 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0