Annandag Påsk

Idag vaknade jag av att mamma knackade på dörren och kom in med frukost på en bricka, hur sött?
Jag drömde en mardröm som i och för sig var lite spännande.. nästan så jag ville somna om och se vad som skulle hända ^^ Jag & Pavle var ute på havet och jag skulle stanna medan han körde (?) iväg på andra sidan om ett stoort fartyg för att se om vi kunde komma förbi eller nåtgot.. Han skulle rädda oss för vi var i fara på något sätt, haha. Kommer inte ihåg så mycket mer än att det var läskigt.

Hmm hmm, det var något jag skulle skriva.. men jag kommer inte på det. Jag har inte så mycket intressant att säga just nu. Var hos mormor & morfar och myste igår ♥
Hoppas mamma hinner färga mitt hår idag...

Nu blir det lite påskmat!




jag sänker mig inte till den nivå,
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0