1 april & påsklov

Nu har jag varit lite frånvarande här ett par dagar, har haft så mycket att göra & det har hänt en del att jag inte orkat/hunnit. Har saknat bloggen lite (a) För det första, mitt lilla dilemma har löst sig! :) känns så skönt.. Nu har jag i princip till 100 % både sommarjobb och en två-tre veckor lång semester med baby. Åh, vilken lyx!
Vi fick ta ledigt från v. 33 och framåt.. lite sent, men jag klagar absolut inte!!

Igår var jag på Väla med mama& min bror :) tog även en sväng inne på IKEA. Mycket trevlig dag även om det inte blev så värst mycket shoppat. höhö

Äntligen påsklov nu då & jag ska verkligen utnyttja tiden till att plugga det som behövs, känna av lite vardagslyx som att pyssla, fixa naglarna, baka och sådant. Såklart ska jag även umgås med familj, vänner och pojkvän ♥
Skoldagen idag bjöd på fika med klassen (Håkan bjöd :), studenttävling, samt lunch med tjejerna Blue Thai och en runda på stan. Trevlig invigning på lovet ;)

VEM VILL VARA ETTA NU - INGEN INGEN!!


Kommentarer
Postat av: Joanna

jaaa! men tror du inte de kanske går att beställa nu i efterhand? :/

2010-04-01 @ 16:42:40
URL: http://boutros.blogg.se/
Postat av: Hiba

HAHAHAHA XD

2010-04-01 @ 22:07:55
Postat av: Glenda Delgado

Vad skönt att det ordnade sig! Ja idag var det en mysig dag <3 :* Kul med student tävling

2010-04-02 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0