Välkommen, höstlov!

Så skööönt! En hel vecka :):) dock så har jag en del att plugga, så jag kommer inte undan ^^
Igår efter skolan umgicks jag en stund med Linn. Det var så länge sedan, så det var kul :) får göras om snart igen tycker jag! På kvällen blev den en låång promenad med Linnéa och egentligen skulle hon göra sin tatuering, men det blev lite sent så.. next time!

Idag har jag än så länge bara hunnit med en liten joggingrunda & en fika med pappsen (:
Får se vad som händer ikväll..


Det finns ganska mycket jag ska göra under höstlovet:

♥ Åka till Prag
♥ Hälsa på mormor & morfar
♥ Umgås med vännerna
♥ Pyssla scrapbooking
♥ Gå på utbildning för jobbet

♦ Städa
♦ Plugga
- tyska
- privatekonomi
- PA
- svenska
- religion



En hel del & sedan är det säkert en massa mer som jag inte tänker på just nu...


En trött & förkyld bebo i veckan samt min fina sjal från barcelona som jag fick av pappa idag ♥


God fika på EH



Ha en skön vecka allihopa! -var ni än befinner er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0