Ny mobil!

Tjoho :) Idag skulle jag upp till Elgiganten eftersom min mobil var färdig att hämtas ut efter lagning. Jag gick in i affären med klorna utåt ska jag säga, beredd att mycket skarpt säga ifrån att jag nu vill (ska) jag ha en ny, om de mot förmodan skulle protestera. Det hade jag dock inte behövt, eftersom de redan förberett en ny mobil för mig! Det var en bättre modell än min förra, men i samma prisklass som min var då jag köpte den. Jag ville hellre lägga till pengar till en hetare mobil och traskade glatt bort mot mobilavdelning, där jag valde en Samsung S5600 för ett pris av 921,50 :- eftersom jag hade 2369 :- till godo. Helt perfekt, tack Elgiganten & tack Sony Ericsson för att min mobil gått sönder så många gånger. När jag ändå var igång, köpte jag ett abonnemang - Telenor. Sjukt bra ska jag säga, i alla fall för oss Halmstadbor som får ta del av erbjudandet..

Psssst, jag valde den vita, 'pearl white' ;) fett het.






Kommentarer
Postat av: Hiba

så fiiiin :D

2009-10-18 @ 20:19:51
URL: http://hibis.blogg.se/
Postat av: Glenda Delgado

Snacka om nice! Som mamma Glenda säger: Köp aldrog Sony Ericsson, förr eller senare går de sönder!!! :)

2009-10-19 @ 02:31:57
Postat av: Joanna

nu är jag redo att krossa dig...

VADÅ TELENOR?!?!?!?!

2009-10-19 @ 11:16:52
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0