Mitt scrapalbum

Jag har ägnat kvällen åt att pyssla med mitt album.. Det är så rooligt, kan inte lägga detta ifrån mig.. Tur att jag inte har skola imorgon. Just nu håller jag på med Gambiaresan och sedan ska jag fortsätta med London samt lite andra bilder från förra året och i somras. Ska visa lite bilder sen när det börjar bli klart.
När jag gjort iordning ett uppslag med allt vad det innebär, kan jag sitta och titta på det i flera minuter. Haha, så löjlig jag är :) Ni får ursäkta ^^


Såhär kan det se ut medan jag funderar


Glömde nästan berätta att vi hade "Klassen kväll" tidigare ikväll. Vi beställde pizza från Joannas pappa pizzeria. Min var supergod. Går ni till Victorias pizzeria så prova Americana, eller var det Americano? NI lär inte bli besvikna. Hur som helst, efter maten satte sig klassen i personalrummet för att dricka kaffe och äta kaka. Efter lite prat och mys for vi hem. Tack SpSk07 för en trevlig kväll!

Nu funderar jag på att sova! =D

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sånt är riktigt kul! Funderat länge på att göra ett men aldrig kommit igång... kanske inte ens lyckas! :P Vill se dina när de är färdiga :) Ha det fint!

2009-10-20 @ 23:02:24
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jahaaaja, så här har vi tid att försumma geografin minsann!! HAHA

2009-10-21 @ 16:13:15
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0